1. Róna úton végig történő közlekedtetése 32-es autóbusszal, változatlan végállomásokkal.
2. Mogyoródi úton a 92-es autóbuszjárat meghosszabbítása Puskás Ferenc Stadionig, vagy Thököly úton Keleti pályaudvarig.
3. Mexikói úton autóbusz, vagy trolibusz (esetleg 74A) közlekedtetése Tábornok utca – Várna utca – Fogarasi út útirányú megfordulással.
4. A 77-es, a 80-as és a 82-es trolibuszok, illetve a Thököly úton, valamint a Fogarasi úton az autóbuszok közlekedése változatlan maradna.
Ezzel rácsszerű tömegközlekedési lefedettséget biztosíthatunk (kollégiumok miatt is).
Továbbá:
5. Thököly úton végig a buszsáv szélre helyezése
6. Egy gyorsjárati busz megállítása az Amerikai útnál
7. Tisza István téren kettős megálló kialakítása
8. Amerikai útnál a Bosnyák tér irányú megálló áthelyezése a posta elé
9. Zugló vasúti megálló felújítása
Mexikói úti földalatti és az Őrs vezér tere között egy összeköttetés a Rákospatak mentén.
Róna utcában lakom. drága, csenden hely volt. ide építették az OBI-t, azóta nem lehet nyitott ablaknál tv-t nézni a zaj miatt. most még buszt is idehozni? aki ezt kitalálta és jóváhagyja, vegye meg a lakásomat és biztosítson számomra csendes zugló környzetben lévő ugyanilyen lakást. kívánom, hogy végállomást tegyék az ablaka alá.
1,A Róna u-n egy új 82/A trolibusz betétjárat mehetne végig a Bolgárkertész u-ig ott fel az Örsig.Vissza felé a Bánki Donáton mehetne az Uzsokiig.
2,A 92-es Busz a XVI:ker.Csömöri úton van.Az a Fogarasi út folytatása.Hogy kerül ide a Mogyoródi úti vonal hosszabbítás? Ahhoz valahol át kéne vezetni oda.Viszont a Mogyoródi út a Körvasút sortól a Nagy Lajosig 2×1 sávos.Az nem bírja el a forgalom növelést.
Sokkal egyszerűbb,ha a 80-as(80/B) troli kimegy a Fogarasi úton a sinekig és ott fordulna vissza.A vasút alatt épített aluljárón gyalog megközelíthető a 92-es busz végállomása.Így a füstölgő 92-es buszok nem szennyeznék zuglót.
Tavaly lebontották az Egressy – Hungária sarkon a nagy irodaházat. Lehetőség nyílt ezzel arra, hogy az Egressy utat a körútra kifordulva két sávossá tegyék. Ezáltal gyorsabb legyen a haladás Róna utcától befelé az Egressy úton a Hungária körútig. Meglehetne oldani, hogy a vasúti felüljáró után két sávra szélesedjen a városba befelé haladó reggeli forgalom ezzel megszűnne az Egressy úton a dugó, a büdösen pöfékelő autók sora. A 77-es troli is gyorsabban haladna, a Róna utcától a Stefánia útig nem fél órát kellene csücsülni a trolibuszon.
“Meglehetne oldani, hogy a vasúti felüljáró után két sávra szélesedjen a városba befelé haladó reggeli forgalom ezzel megszűnne az Egressy úton a dugó, a büdösen pöfékelő autók sora. A 77-es troli is gyorsabban haladna, a Róna utcától a Stefánia útig nem fél órát kellene csücsülni a trolibuszon.”
Két sáv kellene, de az egyik az legyen buszsáv!
Én a 32 es busz vonalát hoznám le a Róna utcára mert ez teljesen ki van maradva ez az útvonal a közlekedésből
“Én a 32 es busz vonalát hoznám le a Róna utcára”
Így van! A 32-es gyakorlatilag áll a dugóban a 2X1 sávos Nagy Lajos király útján (pedig a sínek túloldalán ki lehetne alakítani buszsávokat), a 3-as villamos meg azon a szakaszon párhuzamos a 32-es busszal.
“4. A 77-es, a 80-as és a 82-es trolibuszok, illetve a Thököly úton, valamint a Fogarasi úton az autóbuszok közlekedése változatlan maradna.”
A 77-es trolibuszt a Kerepesin tovább kellene vezetni a Keletiig – ahogy a BKV egyszer már tervbe vette.
“A 77-es trolibuszt a Kerepesin tovább kellene vezetni a Keletiig”
A Stadionok és a Keleti Pu. között elég sok járat jár.
De a Dózsa György úton egyáltalán NINCS tömegközlekedés!
A 77-es troli a Dózsa Gy. útról lekanyarodva (a 74-es, vagy 70-es troli vonalán) haladhatna egy darabig.